Wednesday, October 27, 2010

warghhh!!!!

kesakitan yang hanya aku rasa!
kau fahamkah?
hei! tolonglah, kau ingat aku ni ape?
'aku suka mempermainkan orang'???
hei aku tak sengajalah... apa masalah kau...???!
ya.. minta maaflah kalau aku emosi...
kau tahu tak..
kerja BM yang aku dah buat hilang...
HILANG!!!!
aku bengang tahu tak???
dah la kena buat balik.
kau tahu tak betapa tertekannya aku rasa waktu buat balik rumusan tu??!
sampai rasa dah takda hati dah nak pandang kertas soalan tu hari ni...!!
jadi tolonglah jangan buat perasaan aku lagi berkocak
dengan perangai kau tu!
lagi aku tambah tertekan bila tengaok korang jawab soalan BM tu!
hish! rasa bengang sebab kertas soalan tu hilang dengan rasa geram, bercampur rasa tanggungjawab sbb kena siapkan homework...
ya... aku nampak macam malas... tapi korang boleh baca ke ape hati aku cakap??
tak... malangnya korang tak boleh baca...
maaf..maaf..maaf..maaf..maaf...


p/s: syeham, thanks sebab bagi pinjam kita kertas bm awak tadi..
tapi kita tak buat sebab kita fed up...
maaf...



"ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS"

P/S: yeah.. I ALREADY KNOW THAT!



No comments: