Saturday, November 13, 2010

argument!

pernah tak korang gaduh ngan adik beradik korang?
ala... mende biasa... mestilah pernah kan?? so nak dijadikan cerita... semalam aku gaduh ngan abang aku sebab die amik aku lambat sangat aku nak balik rumah.. pastu die suruh aku duduk lelame kat maktab tu!! geram tol aku! pas tu adalah garam terlebih sana.. terlebih ajinomoto sket kat sini.. which makes things worst la.. so waktu abang aku amik aku tu... aku lansung tak cakap dengan dia... bayangkan 30 minit dalam kereta tak bercakap!! sumpah bosan! haha radio mmg da trbukak lame da... tapi hot fm lak pasang lagu slow...sayu~ jer aku pown.. tuka la fly fm!! paling tak nak bla nyer.. radio tu pasang lagu.. BLACK EYE PEAS - WHERE IS THE LOVE?? erk... owh please.. tolong la! aku kata! hahaha korang nak suruh kiterorg berbaik ke?? pas tu, balik umah aku bukak la fb.. abg aku bagi url kat aku.. of course la aku bkk kan.. haha url die.. http://www.facebook.com/note.php?note_id=170135159666138&id=100000605022860 bukak la yer.. link ni khas untuk adik2 perempuan yang ada abg yang suke buli dieorang... so hari ni da baek da... ala gadoh kejap je... adik berdik.. berape lame la sangat kiterorang boleh gadoh?? <3>

No comments: